Löpband



Körde löpstyrka och sen distanspasset på löpband idag på 6km. Målet var pulszon 3. 80-84% Startade på temop 5.45 första kilometern men då låg pulsen för lågt. ökade till 5.30 andra kilometern men det räckte inte heller. Då ställde jag in löpbandet på 5.00 min/km. Fart 12 på löpbandet. Normalt, eller förut iallafall tyckte jag att 11 var jättejobbigt att springa på och nu var det rätt lätt på den hastigheten. Utomhus tycker jag ju att det är jättejobbigt att springa på 5.00 och nu gjorde jag det i sista 4km och hade kunnat fortsätta.
 
 
 
Vid 5.00, Dd låg pulsen jämnt stigande från 80-84%. Guu va mycket lättare det är att springa på löpband. Måste ju vara det :D Titta va låg, fin och lämn puls jag hade! Kanske skulle springa där oftare haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0