Backträning m stavar

 
Backlöpning med stavar är på agendan igen! Igår blev det 20 varv tillsammans med vänner. 4+4+3+3+2+2+1dubbel. Härligt hur pulsen drar iväg. Jag var så jäkla trött på jobbet, sådär så man inte vet var man ska ta vägen. Kurade ihop mig i soffan en stund på lunchen. Frös och ville inte alls vara med i matchen. Och så var det väldigt kallt ute. Man ville verkligen inte vara ute, men när man väl var det och kommit igång så är det ju rätt skönt. Gäller bara att ha lite pannben att ta sig ut. Det roliga är att se pulskurvan efteråt, när den blir så snygg.
 
 
Var lite för trött på slutet och kände att kroppen inte var helt på topp så jag ville inte kriga sönder den, därav de lite lägre topparna på slutet. Men å andra sidan är det inte så konstigt att man blir trött heller :P Annars touchade jag 90-91% av max på toppen. Helt sjukt hur snabbt den sjunker mellan.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du börjat skriva lite mer igen =)
Har du något specifikt träningsmål just nu??

Svar: Tack! Vad glad jag blir att du säger det =) Ska försöka vara lite mer frekvent igen. Ja jag har lite småmål framåt, eventuellt en ny klassiker, lite beroende på hur skadorna i kroppen repar sig.
MIG

2014-11-25 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0