Som ett paket

Igår natt drömde jag att jag skulle ha sex med en något äldre kille. En känd komiker faktiskt haha. Ca 40 år, snygg! Man! Inte så stor åldersskillnad egentligen. Men skillnaden var att han var så lycklig, lite som ett barn på julafton som fick öppna paket. Då tänkte jag såhär att det är kanske DET man skulle ha. En något äldre kille kanske inte är lika kräsen på att kroppen ska se ut som en 20:årings utan han är kanske blir svinglad att ha lyckats få MIG. Haha nu drog jag det såklart till överdrift. MEN jag tror att äldre killar generellt är mer glada, uppskattande och så. Jag kände mig som att jag var ett paket som han fick öppna. Jättemysig känsla. Jag kände mig som miljoner värd. Och uppskattad. Jag tror att de som inte är pojkspolingar längre liksom är mer uppskattande, självsäkra och fina generellt, fick en varm känsla :D Ville inte alls vakna och gå till jobbet.
Trackback
RSS 2.0