Tack för att ni fortfarande läser

 
Nu har det varit tyst på bloggen ett bra tag och jag tackar er som fortfarande går in finns kvar <3 Det har varit lite rörigt den sista veckorna med både positivt och negativt. Saker som gör mig glad, stolt, arg, ledsen, frustrerad. Livet alltså. Skrev av mig för några dagar sedan men postade aldrig inlägget för allt mår inte bra av att ligga i det offentliga rummet.
 
Balkongen är inglasad nu faktiskt! :D Det gör mig väldigt glad. Pensionärskuös till miiiig! :D Jag vet ungefär hur jag vill ha det så nu vill jag bara hitta det jag behöver också! Om någon har en soffa som skulle passa så hojta till. Jag vill ha en liten hörnsoffa, eller en soffa med divan. Är också rätt fattig för stunden haha. Nu längtar jag till lön kan jag säga. Tänkte slippa lösa fonder förrän jag bestämt vilken bil jag ska köpa. MÅSTE hitta en ny bil innan det blir för kallt, för mig bil är verkligen kass på vintern :P Men det är riktigt svårt att hitta det man vill.
 
Det jag har att säga idag är att jag hatar när folk inte tar ansvar för sina liv, handlingar och framtid. Så oansvarigt och idiotiskt. Ibland undrar jag om en del människor ständigt tror att det ska finnas andra människor som bäddar ordning för dem här i livet. Som man sår får man skörda. Alla KAN inte välja. Men de som kan välja att göra rätt eller fel, gå framåt eller bakåt, gräva ned sig eller vända på myntet, anstänga sig till tusen för att göra rätt eller vara ego. Har du det valet så är det fasen din förbannade skyldighet att göra rätt val. Livet är för kort för att lägga allt ansvar på alla andra.
 
Jag är så himla tacksam för de vänner jag har som finns vid min sida. Vad skulle jag göra utan dom. <3
Trackback
RSS 2.0